HAKKIMIZDA

Her şey bir mürekkep damlasıyla başladı;

Şaka değil, gerçekten herşey bir mürekkep damlasıyla başladı.

Ajansımızın kurucusu Cüneyt Şenyavaş’ın orta okul yıllarında tanıştığı tarama ucu ve çini mürekkebi, yıllar içinde tutkusu haline gelip üniversite yıllarında çizgi roman ve karikatürle hayat bulmuş. Karikatürün getirdiği ‘farklı düşünme’ bakış açısı da reklam dünyasında başka bir kapı açmış ve Mürekkep’in doğmasını sağlamış, yani gerçekten her şey bir mürekkep damlasıyla başlamış…

2004 yılının Aralık ayında kurulan Mürekkep, hayatına butik bir tasarım ofisi olarak başladı. Ancak ses getiren işler ve özellikle Bursa’nın önde gelen markaları için yapılan ulusal kampanyalar bir anda Mürekkep’i kentin en popüler reklam ajansına dönüştürdü ve büyümesi kaçınılmaz oldu.

Her geçen sene daha da güçlenerek, 2015 yılı başında hizmet verdiği ulusal ve uluslar arası markalara daha yakın olmak ve yeni markalarla portföyünü güçlendirmek için İstanbul ofisini yapılandırdı.

‘Artvertising’ mottosuyla ürettiği creative yaklaşımlarında sanat ve stratejiyi tam kararında harmanlayan Mürekkep, teknolojinin yan etkilerinden olan aynılaşmaya savaş açarak özgün üretimlere imzasını atmaya devam ediyor.

Biraz vaktim var sizinle ilgili daha fazla şey öğrenmek istiyorum derseniz eğer, aşağıdaki linkten PDF sunum belgemizi indirebilirsiniz.

Daha fazla mürekkep…

ÖDÜLLER

Ödül almak için iş yapmadan, gerçek işlerle ödüller almak bizi daha çok mutlu ediyor, Kırmızı olsun Kristal elma olsun hep böyle işlerle geldi ofisimize.

TECRÜBE

İnsanlar kendilerini yenileyerek gelişirler, bizim ekibimiz de böyle. Her sene ekip değiştirmek bize göre değil, marka hafızası çok önemli.

İSTANBUL & BURSA

Ülkenin en önemli kentlerinden ikisinde konumlanmış ofislerimizle, hem global hem de lokal iş modelleriyle çalışma alışkanlığına sahibiz.

Bir kampanyanın kısa hikayesi

İşe başlarken;

Bu aşamada elimizdeki problemin çözümü noktasında gerekli olan hedef kitle analizleri, konumlandırma çalışmaları ve ihtiyacımız olacak fikirler ve söylemlerin analiz edildiği bir süreç yaşanacak.

  • Beyin fırtınası
  • Workshop
  • İç görüler
01

Fikirler somutlaşıyor;

Üzerinde mutabık kalınan fikirlerin görselleşme sürecinde gerekli olan film, fotoğraf çekimleri ya da illüstrasyonların yapıldığı bu aşamda, toplantılarda havada uçuşan fikirlerin gözümüzün önünde canlanmasına şahit oluyoruz.

  • Animasyon
  • Reklam filmi
  • Fotoğraf çekimi
02

Anahtar görselimiz ortaya çıkıyor;

Yapılan prodüksiyon çalışması sonucunda artık elimizde görsellerimiz mevcuttur. Bu noktadan sonra geliştirdiğimiz söylemlerimiz çerçevesinde tüketiciyle buluşacak olan bitmiş işler ortaya çıkmaya başlar.

  • Eskizler
  • Tasarım
  • Reklam yazarlığı
03

Fikrimiz her yerde;

Artık ilanlarımız, açık hava uygulamalarımız, vs. hepsi hazır. Şimdi sıra tüketicimizi yakalayacağımız noktaların keşfedilmesi ve oralarda kullanacağımız mecraların tespitine geldi.

  • Bilboard
  • TV
  • Gazete
  • Radyo
04

Ve tüketici ile başbaşayız;

Ürünümüz raflarda ve tüketiciler bu rafların arasında dolaşıyorlar. Onların dikkatini çekip ‘Ben buradayım’ demek gerekiyor. Bu noktada market içi satın alma alışkanlıklarını göz önünde bulundurarak, rakiplerimizin önüne geçecek fikirleri bulma zamanı.

  • Stand
  • Raf uygulamaları
  • Floor grafikler
05

İnternette de varlığımızı gösterelim;

Pazarlama planımızın diğer bir ayağı olarak dijital pazarlama stratejimizi geliştirerek, dijital mecralara özgü yaratıcı fikirlerle kampanyamızı taçlandırmanın zamanı geldi. Ölçülebilirliği en yüksek mecra özelliği ile dijital vazgeçilmezimiz.

  • Adwords
  • Sosyal Medya
  • Mikro siteler
06

Referans markalarımız;